Snel, accuraat, betaalbaar
Een nieuwe stijl introduceren: het is altijd een delicate opdracht. Zo ook bij EuroGifts, dat na jarenlang ‘lichtjes aanpassen’ zijn mailingbrieven grondig wilde vernieuwen. Toch verliep de copywriting heel vlot.
EuroGifts vergelijkt zich graag met een puzzelstukje. 'Een passend puzzelstukje voor uw klantenbinding', belooft hun slogan. Geen loze belofte. Want met hun originele relatiegeschenken en promotieartikelen is klantenbinding een fluitje van een cent.
Catalogus cruciaal
Schrijfwaren, kledij, paraplu’s, gadgets, tassen, lederwaren, … Het zijn ideale producten om er een logo, naam of telefoonnummer op te vermelden. "
"Bedrijven kiezen hun relatiegeschenk in onze catalogus", zegt Karel Dewulf, online marketing verantwoordelijke bij EuroGifts. "Dus onze catalogus, digitaal of op papier, is een cruciaal instrument in onze verkoopstrategie. Die brengen we aan de man/vrouw met een mailingbrief naar klanten en prospects."
Tijd voor vernieuwing
Al jarenlang schreef EuroGifts zijn mailings zelf. Karel Dewulf: "Door tijdsgebrek pasten we onze brieven lichtjes aan, en … klaar was Kees. Het was dus echt wel hoog tijd voor een grondige vernieuwing. Daarom deden we een beroep op Schrijf.be. Waarom dit kantoor en geen ander? Ik heb al lang een abonnement op de nieuwsbrieven met handige tips, en ik lees ze nog altijd met plezier. Ook de eenvoudige, overzichtelijke website spreekt me aan."
Kort op de bal
Schrijf.be ging de uitdaging aan. Karel Dewulf: "De copywriting verliep heel vlot. De teksten zijn krachtig en to the point. Het was even wennen, maar we hadden al snel door dat dit de juiste benadering is. De copywriter speelde kort op de bal, ook in de correctieronde. Voor alle duidelijkheid: we hadden weinig of geen correcties (dankzij de goede briefing vooraf). :-) Chapeau voor Schrijf.be!"
Snel en accuraat
"Schrijf.be in twee woorden? Snel en accuraat. En dit alles tegen een betaalbare prijs. We willen in de toekomst zeker nog samenwerken. Want ook onze webteksten kunnen beter!"